Catre voi:

De aceea daca aveti un apetit deosebit pentru frumos si va place sa purtati diverse bijuterii lucrate manual, va astept sa strabateti o lunga si frumoasa calatorie a acestor pagini si sa va oglinditi ochii asupra acestor lucruri lucrate cu maiestrie si pasiune pentru frumos... care par sa aiba suflet si imi poarta amprenta de "mica creatoare"
Imi doresc sa fie reapreciata din ce in ce mai mult arta lucrurilor manuale,care readuce in atentia omului modern conceptele de originalitate si valoare si de aceea pentru orice mic "sfat ",pentru orice dorinta de bijuterie nu ezitati sa ma contactati...

Va astept cu drag!!!
Andreea :)


Aici puteti gasi:

marți, 24 ianuarie 2012

O noua colectie in 2012

Asa cum am promis o noua colectie am pregatit pentru voi si nu una oarecare...O colectie realizata cu o tehnica speciala si foooooarte migaloasa numita Jehifer Morris...aceasta tehnica  necesita timp si destul de multa rabdare...Pentru moment am realizat cateva seturi si cateva perechi de cercei,insa ideile sunt pe  "drum" si in scurt timp realizabile ...asa ca stati aproape ...siiii...priviti despre ce este vorba... :)



Set Jenifer Morris 1 pret 50 lei
(set format din cercei si pandantiv)




Set Jenifer Morris 2 pret 55 lei
(set format din cercei si pandantiv)




Set Jenifer Morris 3 pret 40 lei 
(set format din inel si cercei)




Cercei JM 1 pret 15 lei





Cercei JM 2 pret 15 lei




Share/Bookmark Share

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu