Catre voi:

De aceea daca aveti un apetit deosebit pentru frumos si va place sa purtati diverse bijuterii lucrate manual, va astept sa strabateti o lunga si frumoasa calatorie a acestor pagini si sa va oglinditi ochii asupra acestor lucruri lucrate cu maiestrie si pasiune pentru frumos... care par sa aiba suflet si imi poarta amprenta de "mica creatoare"
Imi doresc sa fie reapreciata din ce in ce mai mult arta lucrurilor manuale,care readuce in atentia omului modern conceptele de originalitate si valoare si de aceea pentru orice mic "sfat ",pentru orice dorinta de bijuterie nu ezitati sa ma contactati...

Va astept cu drag!!!
Andreea :)


Aici puteti gasi:

marți, 24 ianuarie 2012

Un an nou :)




Ehee dragele mele...in sfarsit mi-am luat inima in dinti si am reusit si eu sa mai imbunatatesc ceva la blogul meu...a durat ceva timp, stiu asta...insa totusi nu am stat chiar degeaba...si asta va pot demonstra :) 
Va invit sa urmariti ultimele nouati...eh nu chiar nouatati pentru mine...deoarece acestea sunt lucrate anul trecut :p si abia acum le postez (lipsa de timp),iar eu imi cer scuze pentru asta...iar daca ceva va place si va incanta nu ezitati sa ma contactati ;) ...toate detaliile aflandu-se pe prima pagina ...Multumesc :*

Set Beautiful Flower pret 35 lei





Set Faux Stone pret 30 lei
(acest set a fost realizat special pentru Provocarea Faux Stone de pe forumul Lucru de mana)





Set Happy Christmas
(acest set a fost realizat pentru concursul organizat de mine pe facebook in perioada Craciunului)
acest set a fost castigat de Gina Cosmetic






Set Merry Christmas pret 35 lei
(set realizat manual in perioada Craciunului,dar se poate purta si in afara acestei sarbatori ;) )





Set Red Roses pret 25 lei
(in stoc mai sunt decat cerceii si bratara cu snur)






Set Klimt Cane pret 30 lei
(set realizat special pentru provocarea de pe forumul Lucru de mana)






Cercei pret 8 lei




Inel Filligree pret 12 lei





Lantisor Filligree pret 12 lei
(lantisor realizat special pentru provocarea de pe forumul Lucru de mana )




Bratari speciale pret cele cu lantisor 10 lei cele snur 8 lei





Set Rosses
(acest set a fost realizat special pentru concursul organizat de mine pe facebook)
concurs castigat de Msc Elena








Set Flowers
(set realizat special pentru concursul organizat de mine pe facebook)
acest set a fost castigat de Mihaela Pojogu




Urmatoarea  colectie este una speciala...realizata cu o tehnica de care eu m-am indragostit instantaneu...este foarte migaloasa si necesita mult timp pentru crearea unui obiect ...insa rezultatul final este unul intr-adevar spectaculos...asa ca va invit sa urmariti in continuare Colectia anului 2012 :)

Cu drag ,
            Andreea :)



Share/Bookmark Share

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu