Catre voi:

De aceea daca aveti un apetit deosebit pentru frumos si va place sa purtati diverse bijuterii lucrate manual, va astept sa strabateti o lunga si frumoasa calatorie a acestor pagini si sa va oglinditi ochii asupra acestor lucruri lucrate cu maiestrie si pasiune pentru frumos... care par sa aiba suflet si imi poarta amprenta de "mica creatoare"
Imi doresc sa fie reapreciata din ce in ce mai mult arta lucrurilor manuale,care readuce in atentia omului modern conceptele de originalitate si valoare si de aceea pentru orice mic "sfat ",pentru orice dorinta de bijuterie nu ezitati sa ma contactati...

Va astept cu drag!!!
Andreea :)


Aici puteti gasi:

sâmbătă, 29 septembrie 2012

Si astea pentru ca imi place... :)

Gata am termiant tooateee comenzile...astept sa mi se confirme altele...sau si mai mult astept altele noi ...da da...haideti comandati ce doriti :))

Si ca tot nu mai am ce face (vorba vine :p)  mai imi fac si eu de lucru cate una alta...ca sa fie acolo cine stie cum sare iepurasul :))

Asa ca m-am pus pe lucru si au iesit cateva minunatii :)


Prima : Turqoize Flower 45 lei
                 (set realizat manual din pasta polimerica fimo,accesorii metalice bronzante.Acest set cuprinde                            bratara+cercei lungi +cercei cu surub)




A 2-a: Pink rosses  Vandut
             (set realizat manual din pastapolimerica fimo,acesorii metalice ,colier aatasat pe sarma siliconata,                       pietre semipretioase.setul cuprinde colier+cercei)  





A 3-a: Lantisor Provocator 20 lei
                 (lantisor realizat manual di pasta polimerica fimo,accesorii metalice si sarma cu memorie)





A 4-a: Maci 25 lei
                 (set realizat manual din pastapolimerica fimo,accesorii metalice ,snur cerat si organza)




...si  a 5-a : Lantisor For you 16 lei
                         (lantisor realizat manual din pasta polimerica fimo, accesorii metalice argintii si snur cerat                                    +organza)




P.S Toate minunatiile nu vor inceta sa apara ...acestea se pot reface la comanda sau se pot reproduce in cea mai apropiata varianta.Sper sa va placa ...


Va astept in continuare sa ma urmariti ...


                                                           XOXO Andreea :)


Share/Bookmark Share