Catre voi:

De aceea daca aveti un apetit deosebit pentru frumos si va place sa purtati diverse bijuterii lucrate manual, va astept sa strabateti o lunga si frumoasa calatorie a acestor pagini si sa va oglinditi ochii asupra acestor lucruri lucrate cu maiestrie si pasiune pentru frumos... care par sa aiba suflet si imi poarta amprenta de "mica creatoare"
Imi doresc sa fie reapreciata din ce in ce mai mult arta lucrurilor manuale,care readuce in atentia omului modern conceptele de originalitate si valoare si de aceea pentru orice mic "sfat ",pentru orice dorinta de bijuterie nu ezitati sa ma contactati...

Va astept cu drag!!!
Andreea :)


Aici puteti gasi:

sâmbătă, 29 septembrie 2012

Comenzi dupa comenzi... :)

Dupa toata nebunia pe care am trait-o cu "minunatul targ" ...iaca mi s-a terminat si vacanta...am inceput antrenamentele....pfuu daa cantonamente,alergare multa,abia de mai aveam timp de mine...
...nu ca nu imi era de ajuns ...dar m-am bucurat foarte tare cand am inceput sa arat in stanga si in dreapta creatiile mele ...si uite asa ...mi s-a umplut agenda de comenzi...

 Ba o bratarica...ba o brosa...ba niste cercei...ba agrafe...ba lantisoare......numai faceam fata ... :) ce bine ar fi daca as fi tot timpul asa incaracat de comenzi ... :)


Am avut de lucrat muuulte bratarele...unele pe comanda si altele asaa sa aibe lumea de unde alege ca na...stiti cum e romanul :))

Bratarelele cu multe zorzonele le-am dat cu 10 lei ceea ce mie nu mi se pare mult deloc avand in vedere preturile din magazine(acestea sunt facute din snur cerat sau imitatie piele intoarsa,acesorii metalice charmuri,pietricele semipretioase)

...iar cele simple  cu 5 lei (realizate din snur si accesoriu charm)


 Cercelusii panseluta i-am avut comandati de o doamna draguta :)
(au fost realizati manual din pasta polimerica fimo si accesorii metalice[lantisor ,agatatoare cercei]) pretul unei perechi este de 10 lei 




Aceste agrafe in numar de 14 au fost tot o comanda venita de la o doamna ce se grabea sa ajunga la o nunta si nu avea cu ce sa accesorizeze minunata ei coafura :) (au fost realizate manual din pasta polimerica fimo, atasati de baza agrafei) acestia se pot reproduce pretul unei agrafe fiind de 3 lei 

                                      


Si bineinteles ca nu lipseste Hello Kitty :) pe ea a vrut-o in mod special fetita lui tati... :) 

(setul cuprinda bratara si agrafa si au fost realizate manual din pasta polimerica fimo , acesorii metalice , pietre semipretioase si snur din imitatie de piele intoarsa)
 Acest set se poate reproduce iar pretul inei bratari este 10 lei + agrafa 5 lei 





Share/Bookmark Share