Catre voi:

De aceea daca aveti un apetit deosebit pentru frumos si va place sa purtati diverse bijuterii lucrate manual, va astept sa strabateti o lunga si frumoasa calatorie a acestor pagini si sa va oglinditi ochii asupra acestor lucruri lucrate cu maiestrie si pasiune pentru frumos... care par sa aiba suflet si imi poarta amprenta de "mica creatoare"
Imi doresc sa fie reapreciata din ce in ce mai mult arta lucrurilor manuale,care readuce in atentia omului modern conceptele de originalitate si valoare si de aceea pentru orice mic "sfat ",pentru orice dorinta de bijuterie nu ezitati sa ma contactati...

Va astept cu drag!!!
Andreea :)


Aici puteti gasi:

miercuri, 30 mai 2012

De toate, pentru toate... :)

Pfff...migala multa...rabdare,imaginatie...nu toata lumea se pricepe la asta :)) eu insa da (si sunt si modesta)...Zilele astea am fost asaaaa...ocupata...nici nu mai stiu de capul  meu...dar cu toate astea mi-am facut timp si de "frumoasele mele jucarii" si atunci da-i bataie...mai ales ca se apropie targul, la care va astept cu muuult drag ... :)

Hai sa va arat ... :)

Set Crazy Flowers 
(un set realizat manual din pasta polimerica fimo,accesorii metalice si srama pe memorie,setul contine un frumos colier la baza gatului si o pereche de cercei cu tija si dop de silicon.)
Pret 58 lei







Set Bride's Flowers
(acest set este realizat manul din pasta polimerica fimo,accesorii metalice si sarma pe memorie.Srtul contine un frumos colier la baza gatului si cercei cu tija si dop de silicon.Setul a fost realizat special pentru o mireasa speciala,dar se poate reface aproape la fel :) )Un astefel de set are pretul de 62 lei







Set Blue Flowers
(set realizat manual din pasta polimerica fimo,accesorii metalice si sarma siliconata.Setul contine un frumos colier si cercei cu tija si dop de silicon)
Pret 59 lei






Share/Bookmark Share