Catre voi:

De aceea daca aveti un apetit deosebit pentru frumos si va place sa purtati diverse bijuterii lucrate manual, va astept sa strabateti o lunga si frumoasa calatorie a acestor pagini si sa va oglinditi ochii asupra acestor lucruri lucrate cu maiestrie si pasiune pentru frumos... care par sa aiba suflet si imi poarta amprenta de "mica creatoare"
Imi doresc sa fie reapreciata din ce in ce mai mult arta lucrurilor manuale,care readuce in atentia omului modern conceptele de originalitate si valoare si de aceea pentru orice mic "sfat ",pentru orice dorinta de bijuterie nu ezitati sa ma contactati...

Va astept cu drag!!!
Andreea :)


Aici puteti gasi:

marți, 3 mai 2011

Multe culori...

Asa cum v-am obisnuit,am adus astazi pentru voi inca ceva frmos,inca ceva colorat,inca ceva ce sper sa va placa si sa fie pe gustul vostru ...asa ca de primavara...

Inel lucrat manual din clay polymeric pret 15 lei fiecare







Cercei lucrati manual di clay polymeric pret 10 lei


pret 7 lei VANDUT


pret 7 lei


pret 7 lei VANDUT


pret 5 lei VANDUT


pret 5 lei


pret 7 lei


pret 7 lei


pret 15 lei


pret 12 lei VANDUT


pret 15  lei VANDUT


pret 10 lei VANDUT


 pret 7 lei VANDUT


pret 15 lei VANDUT


pret 12 lei


pret 7 lei VANDUT


pret 15 lei


pret 10 lei


pret 10 lei


pret 15 lei

pret 4 lei



Va multumesc ca ati ales sa vizitati siteul meu si va ast pentru comenzi la adresa de email www.andreyutza1989@yahoo.com
Share/Bookmark Share