Catre voi:

De aceea daca aveti un apetit deosebit pentru frumos si va place sa purtati diverse bijuterii lucrate manual, va astept sa strabateti o lunga si frumoasa calatorie a acestor pagini si sa va oglinditi ochii asupra acestor lucruri lucrate cu maiestrie si pasiune pentru frumos... care par sa aiba suflet si imi poarta amprenta de "mica creatoare"
Imi doresc sa fie reapreciata din ce in ce mai mult arta lucrurilor manuale,care readuce in atentia omului modern conceptele de originalitate si valoare si de aceea pentru orice mic "sfat ",pentru orice dorinta de bijuterie nu ezitati sa ma contactati...

Va astept cu drag!!!
Andreea :)


Aici puteti gasi:

joi, 10 martie 2011

Prima mea colectie :)

Tot stateam si ma gandeam ce sa fac si cum sa fac...ca lumea mea sa devina mai colorata...unul din hobbyurile mele era desenul in creion...reproduceam si inca mai reproduc,atunci cand cheful vine,icoane si nu numai...dar...am constatat pe parcurs ca nu este de ajuns...asa ca intr-o zi tot uitandu-ma pe internet am decis sa ma apuc de margelit...de handmade...nu conteaza tot ce-mi vine la mana...cu aceasta ocazie ca tot aveam un blog si nu stiam ce sa postez m-am gandit sa va invit sa-mi spune-ti parerile voastre despre noua mea colectie... :D sunt de acord sa primesc sfaturi sau critici pentru imbunatatirea produselor. :) VA MULTUMESC!


 Cercei cu bilute:
              








  1. pret = 7 lei
  2. pret = 10 lei - VANDUTI

Share/Bookmark Share

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu